reklama

Prečo nepočúvať Fun rádio?

Myslíte si, že je to stále Fun?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Fun už dávno nie je fun 

 Kedysi sa dalo totorádio počúvať, v čase, keď fungovali iba pirátske rádia a aj funkovysielalo na výnimku to bol svieži závan k rokefem a verejnoprávnemuhlavnému okruhu. Hudba sa hrala v podstate tá, čo sa hrala na francúzskomrádiu a občas nejaký ten dríst, aby to nebolo také suché. S časompribúdali moderované relácie a k veľmi úspešným patrili kontaktnérelácie s dnes už vymlátenými moderátormi, ktorí sa potulujú potelevíziách alebo v ďalších úspešných rádiách.

Moderátori

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 „Úspešná“ reklamnákampaň s moderátormi s prelepenými hubami bola tvrdým útokom na mojubránicu a zároveň impulz, že horšie to už hádam byť nemôže... Ráno soskvelou moderátorskou dvojkou Sajfa a Adéla je miestami ozaj vtipné, aleaj oni to niekedy prepísknu a je to skôr humor nasilu, na ktorý sizvyknete a potom to už nie je ani vtipné...  Ostatnímoderátori sú skôr tak do počtu, aj keď mi pripadajú, že pristupujúk práci viac profesionálne.

Relácie

  Ranfan som už nakúsol,je to bohužiaľ najlepšie, čo fanrádijo ponúka, cez víkend je to asinajpočúvateľnejšie, lebo sú do vás tlačené odborné relácie.Najprofesionálnejšie mi pripadá byť Autofan, aj keď sa do áut vôbec nerozumiem,ale nie je to také násilne Fun ako ten zvyšok. Filmovú reláciu by som si tiežvedel predstaviť v lepšom svetle, ale ja som na filmy náročný, takže musímprivrieť obe oči a povedať, že aj s touto reláciou som spokojný. Možnotrochu menej bulvárnosti by tejto relácií prospelo. Keď sme pri bulváre, tak ajtaká relácia je nám cez víkend ponúkaná a je to katastrofa nadkatastrofy... Samozvané celebrity oslovované na slovenských päťhviezdičkovýchžúrkach odpovedajú na závažné otázky a myslia si, aké sú cool...Samozrejme každý víkend sa dozviete novinky zo sveta sexu, lebo kde nie je sex,tam ani smrť neberie..., obratne narábame s vecami, ktoré hýbu svetom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Hitparády súnajväčšie utrpenie celého rádia, či už pomarančový Top alebo Svetový rebríček.No uznajte, komu sa chce počúvať ďalšie dve hodiny tie isté songy, ktoré sú vámtlačené do gebule celý deň...

 Máme dvadsať pesničiek a my vám ich pustíme (dokolaa dokola a dokola...)

  To je môj hrubýodhad, ale myslím, že som sa celkom trafil. Výnimky tvoria pesničky, ktorépočujete v exponovanom čase okolo piatej poobede a nesú nálepku„novinka dňa“. Ak sa nechytia v hitparáde, nemajú šancu, takže ak aj novinkárobjaví schopnú pesničku, v rukách to máte vy so svojimi esemeskami...V koncerte na želanie si vypočujete tiež iba to, čo vám pustí mixér, takžeradšej zavolajte priateľovi, priateľke, rodičom...proste priateľovi natelefóne, aspoň budete mať dobrý pocit. Len pre ilustráciu som dnes za osemhodín v práci počul štyri krát Avril Lavigne – Girlfriend. Viac hudby,viac fan..., počujete to stále, len si myslím, že stále tá istá hudba je zlá.A dookola tie isté staré pesničky tiež nie je zdravé.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všeobecne prečo nie...

  Veľa paradoxov,s ktorými sa stretávam pri tomto médiu. Pri hosťoch usporiadateľov druhéhonajvýznamnejšieho festivalu na Slovensku by človek čakal predstavenie nejakýchinterpretov a to myslím tak, že aj niečo pustím z tých umelcov...,ale kde. To Placebo pustíme cez obed, keď to aj tak nikto nepočúva. Jednuz najlepších skupín u nás spomenieme iba vtedy, keď vyhrá cenu, ktoráma hodnotu ako desaťhaliernik, alebo keď spôsobí umelo vytvorený škandálspojený s nevystúpením na festivale...a viete čo..., tiež si ichnezahráme, veď pomarančový top vyhrala Para... Hudobné novinky sú až prílišbulvárne a zrejme za správu musí umelec aj zaplatiť. Súdim tak podľa týchhosťov v nich, už len čakám súrodencov Hečkovcov a skupinu Lojzo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Ja to v tej prácimusím nejako vydržať, ale vy nie, tak prosím prelaďte, kým Vás to nezabije,lebo ja už sa k tomu blížim a verte že nie raz som si povedal „Zlatérádio X“.

Martin Jurkovič

Martin Jurkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som veľký fanúšik dobrej hudby a v podstate celý deň tu mám niečo pustené..., okrem plynu samozrejme Zoznam autorových rubrík:  HudbaOstatné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu