reklama

Album, čo potrebuje viac času...

Po konceptuálnom Nanoalbe sú po troch rokoch späť. Či sú lepší, horší, nudnejší, pomalší, živší..., z každého trochu. Tata Bojs a ich Kluci kde ste?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ako sme si už pri skupine, ktorú tvorí basák, čo neviespievať a hrať, ale vie pekelne tancovať a písať úžasne vtipnéa inteligentné texty: Mardoša; spolu s hráčom na škopkya nedobrovoľným spevákom, ktorý sa to už za tie roky naučil a hudbuberie skôr ako hobby: Milan Cais p3d Bublina; a často sa meniacimgitaristom(teraz Vláďa) ich hudba je vždy niečim výnimočná a naopak vždyplná slovných hračiek...(uff, čo som chcel týmto úvodom povedať...? J ).  

Kluci kde ste je určite nejakým posunom, ale nie hudobným,skôr posunom v etapách života a je to cítiť v melanchólii ktoráobklopuje takmer všetky songy. Sound je skôr pokračovanie Nanoalba, len tietexty sú nové a pritom to nie je konceptuálne; pre niekoho možno malázmena, mne to v prípade Tata bojs stačí. Na nahrávaní pomáhali ako hostiaFilip Nebřenský a už desaťročie neexistujúca skupina Ženy. Úvodnápesnička(samozrejme až po akoináč vtipnom intre) Pěšáci, ktorá je zároveň prvýmsinglom, je atmosférou trochu odlišná od zvyšku. Uťahuje si sama zo seba,z hudobného sveta a ako sa hovorí u nás „má gule“. K živšímešte patrí Skovka, za ktorú by sa nemusela hanbiť žiadna punková skupina nasvete.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Väčšina pomalých pesničiek sa postupne rozbehne, alebo máminimálne rýchlejší refrén, ako napríklad Trilobeat, Eko echo alebo Spáč.Najlepšia je asi Nedám si...díky, ktorá začína klavírom, ktorý už ste určiteniekde počuli, ale neviete kde... Ako sa blíži posledný track, tak máte čorazväčšiu chuť spať, alebo sa začnete nudiť..., niečo z toho dozaista. Sosamplami sa tentoraz toľko neexperimentovalo, takže stopa je chudobnejšia, alečo mi najviac chýba, je ženský vokál. Bohužiaľ Klárka Nemravová opustilaskupinu už aj ako hosť a tým pádom na Kluci kde ste nespieva žiadna dáma.Posledná vec, ktorú by som ešte vytkol, je „vykrádanie“ zvukov, resp. taktov...Ja som tu počul Air, Mango Molas a ešte iné veci, ktoré som nevedel kohosú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Záverom by som povedal už len toľko, že v budúcnostimôžeme zrejme očakávať kľudnejších Tata bojs ako sme boli zvyknutí.

Záverečné hodnotenie: 7 z 10

Martin Jurkovič

Martin Jurkovič

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som veľký fanúšik dobrej hudby a v podstate celý deň tu mám niečo pustené..., okrem plynu samozrejme Zoznam autorových rubrík:  HudbaOstatné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu